Стук кермової колонки Вам сюди!

У цій статті постараюся коротко описати симптоми цієї проблеми, практично на будь-якому мотоциклі, що виникають під час його експлуатації.

І так спочатку всі нові мотоцикли мають у рульовій колонці широкий підшипник. Він простий в експлуатації потрібно лише з часом підтягнути гайку рул. колонки і стукіт на якийсь час пропаде. Це допомагає тільки за умови, що Ви їздитимете на хороших асфальтових дорогах, в нашій реальності це мінімум (підтяжки) не допоможе. Лікування підтяжки гайкою довго не вистачить. І знову виникає стучок у рул. колонці.
      
І так вирішення проблеми, робимо спочатку діагностику, є безліч варіантів. Один з найскладніших вивішуємо мотоцикл на центральну підніжку, таким чином щоб переднє колесо вільно оберталося. Далі беремо за кермо і активно повертаємо ліворуч вправо, якщо в момент повороту кермо видає хрускіт, або в якихось положеннях при повороті таке очування що западає в канавки, це все симптоми до заміни підшипника. Кермо має в цьому стані легко плавно повертати ліворуч у право без хрустів вібрацій і.т.п.
     
Повернемося до теорії про підшипники, кульковий підшипник сам по собі має круглу форму, і тим самим має менший контакт з поверхнею. Заміну підшипника рекомендую робити на РОЛИКОВИЙ! Він має форму ролика, через що пляма контакту вище з поверхнею. Звідси і висновок що роликові підшипники служать набагато довше кулькових, мають хороші характеристики витримують будь-яке навантаження, це те що нам потрібно для нашого мотоцикла.
     Ще хочу додати сказаному вище що у кулькового підшипника втулки або пластик, або просто насипний без втулки як такої. А ось уже в роликовому підшипнику обов'язково ролики знаходяться у своїй металевій або алюмінієвій обоймі! Це все запорука довгої та успішної експлуатації підшипника.

У цій статті не описуватиму як міняти підшипники або підбирати розмір це вже в наступній статті. Просто постарався Вам дуже просто пояснити плюси роликових підшипників у рульовій колонці перед кульковими.
На особистій практиці стикався з тим, що кульковий підшипник навіть на нових мото і 40 000 км не виходжував, а ось роликовий має той же ресурс тільки вдвічі більше:).