Друзі, не забувайте, що подорож починається з першого кроку або обороту колеса;) Так що вперед! Go))!!!!

Отже, наша мандрівка завжди починається з підготовки! Почнемо з нашого залізного друга, який везе туди, куди дивляться наші очі:))
 
Перед далекобоєм випробовуйте вашого коня в різних умовах: у режимі пробок, щоб дізнатися, як веде Ваш апарат під час перегріву; в режимі оффроуда - покатайтеся по бездоріжжю, подивіться як відпрацьовує підвіска, як гума працює на різному покритті! Перевіряйте тиск у шинах, це дуже важливо не тільки з метою безпеки, але й для довговічності шин. Ще один не маловажний факт - якщо шлях тримаєте в жаркі країни, підбирайте відповідну в'язкість олії, інакше потім не дивуйтеся, якщо раптом ваш мотор з'їв багато олії))!

 
Отже, брати в дорогу для вашого друга. Перелік у всіх може відрізнятися, тому що вся техніка різна, і кожен сам знає, яка болячка може вилізти.
Почну на прикладі комплектації свого байка Honda Transalp 600:)) Ми з ним вже давно подорожуємо такими заж....п'ям, що БМП на гусеницях не пройде))))
 
У попередніх мотоподорожах зрозумів, що на балончику мастила далеко не поїдеш, тому встановив автомастило ланцюга (штука шалена для всіх типів ендуро). Балончика автомастила вистачило на 6000км дозування олії (відпрацювання мотюла). Ланцюг завжди змащений, еластичний, працював без хрустів і, що найцікавіше, без підтяжки за все 7000км!
 
Наступним тюнінгом було світло (іноді головного світла буває недостатньо). Проблему вирішили дві фірмові протитуманки американського виробництва. У цих протитуманках потужні лінзи, а начинка складається з краків діодів, що в результаті не навантажує генератор, споживання всього 35W. Потужність на виході пучка світла така, що головне світло можна не вмикати.

Ручки із підігрівом. Як на мене - їх вже давно повинні встановлювати на заводі)). Навіть у спекотний період ними користуюся щодня. Вдень спекотно, вночі холодно (особливо у горах, хто їздив, знає про що я). Oxford - перевірені і рекомендовані не тільки мною.
 
Прикурювач або розетка, без неї забудьте про GPS навігації зарядку телефону і.т.п.....Намагайтеся ставити фірмові, так як у дорозі гав...но швидко розлетиться або розплавиться. У фірмових – якісна начинка.
 

Навігація. Тут скажу від себе, якщо їхати через мегаполіси, краще серйозно поставтеся до GPS, так більше збережете нерви)). Як варіант, беремо невеликий GPS 3.5 або 4.0 дюйма, можна автомобільний і вставляємо в спеціальний чохол-кріплення! Усі проблеми вирішено - не дорого і практично і, що показала практика, надійно! (За 500 євро у колеги мото-gps погано працював техн.пробл.)
 
Багаж або кофри Про рюкзак на спині забудьте в далеких мотоподорожі. Найкраще, як на мене, такий варіант - центральний кофр пластик або алюміній, об'єм - чим більше, тим краще (у мене SHAD SH40 літрів - не одне падіння витримало, перевантаження за інструкцією в 3-4 рази перевищувало). Бічні, у мене пластик GIVI E-21, вузькі кофри, що зменшує габарит мото. Також можна встановити і текстильні сумки теж дуже зручно. Як варіант, на додаток можна рюкзак або баул (сумка у вигляді батона) класти на сидіння, якщо їзда без пасажира).
 
Захист рук дуже важливий! Захист Вас та органів управління на кермі мотоцикла. Вітровики на мотоциклі допомагають лише від вітру!
 
 
Список, що беру в дорогу для мотоцикла:

-Запасні камери (передні та задні) та до них борт лопатку, а також клей. Якщо безкамерка – беріть шнурки, швидко та надійно можна усунути прокол.
-Набір ключів (зазвичай у Хонди цим набором можна мотоцикл розібрати).
-Реле зарядки (у спекотних країнах може згоріти від перегріву).
-Проводи різних кольорів, ізолента, шланг для зливу палива:)) буває і таке))).
-Клей, він же супер клей, беріть два тюбики: один гелевий, інший рідкий.
-Пластикові (хомут-затискач) різної довжини.
-Лампа головного світла та стоп-ліхтаря. Останній буває від трясіння швидко згорає.
-Свічки 2-4шт, див.кілька циліндрів.
-Тросики - беріть і їх теж зазвичай рветься зчеплення.
-Не встановлений захист рук - беріть ручку зчеплення та гальма.
-Масло до вашого мотора, мотомастила ланцюга (якщо дуже великий пробіг) 1.5 літра тієї в'язкості та марки, що залито. На Yamaha літраж олії можна і збільшити (жартую, дивіться самі))).
Це той самий необхідний набір, що потрібно взяти із собою у далеку дорогу.
 
Мотоцикл готовий, збираємо особисті речі. Обов'язково потрібно взяти крем від засмаги і пантенол, мажемо рясно руки, якщо подорожуємо спекотними країнами у футболці. Балончик від комарів теж стане в нагоді, особливо якщо мототревел планується на повній автономці з ночівлями в наметі!
       У Туреччину незважаючи на велику кількість готелів взяв повний туристичний набір!
Коротко опишу, комусь може стати в нагоді, або ще раз перевірка перед дорогою, хто зібрався в мототревел))! Отже, наш будинок - це намет, бажано щоб був двошаровий, з алюмінієвими дугами, він буде набагато легшим!

Спальний мішок. Зверніть увагу на температуру комфорту та екстриму в інструкції! Там все написано, за якої температури почнеш клацати зубами))!
 
Самонадувний килимок. Від себе скажу - штука класна, набагато комфортніша за каремати! Дуже важливо добре відпочивати та висипатися, після тривалих прохватів за кермом мотоцикла. Ставтеся до цього серйозно, це вам не авто рулити двома пальцями з купою напханою електронікою!
 
Похідний посуд. Це наш сніданок, обід та вечеря у подорожі! У мене комплект 4/1, посуд легкий і компактний з антипригарним покриттям!
 
Піч похідний (міні) для приготування їжі:
Беріть грубку під балон-закрутку. Як виявилось, цей тип балона в Європі дуже популярний! Кількість балонів (запасних) беремо залежно від тривалості мототревела!
 
Інші речі беремо на свій розсуд.
Щодо продуктів, ми брали як концентровані запаси супів, каш і тушонки, так і звичайну картоплю)). Візьміть із собою різні спеції, так їжа буде набагато смачнішою))!!!! Якщо їде два – три мотоцикли, можна розподілити продукти за різноманіттям на кожен мотоцикл!


Дякуємо за дану розповідь!